18 april 2012

Up with People

En av dom värsta sakerna jag kan utsätta mig själv för är att börja kolla på bilder och filmer från tiden med cast b09, Up with People. En saknad större än någon kan förstå sprider sig genom hela kroppen. Samtidigt som jag blir jättelycklig över att jag fått träffa så många härliga mänskor och fått vara med om ett sådant otroligt äventyr så blir jag så ledsen över att det är så många jag aldrig med kommer få träffa, så många platser jag aldrig mer kommer att se och så många saker jag aldrig mer kommer få vara med om.

Det är bara så, att de som inte gjort något liknande kan inte förstå saknaden som uppstår bara för att man ser en bild.
Ge mig en massa pengar så jag kan flyga över till USA i sommar och iaf träffa några uppies!

Hurra för att jag får se en show i seinäjoki om några veckor! Långt ifrån samma sak att se en show som att vara med själv, speciellt när ingen från mitt cast är med, men iaf något!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar