13 november 2011

Jobb o helgmys

"Jobb" på fredag ett par timmar (jobbade frivilligt, utan lön, för att lära mig lite), vakna upp på lördagen, åka till hjärtats för att väcka honom, hem, stallet, vila och så jobb. Gick helt bra på jobbet trots att det så klart är lite svårt när man inte kan något och är långsammast i hela världen. Sovmorgon idag, söndagsmys framför serier med hjärtat och så farsdagsmiddag vid O'Learys. Är tillräckligt trött för att krypa ner under täcket men ska verkligen göra mitt bästa för att hållas vaken ett par timmar till. Och så har ju vännen Lina gått och förlovat sig. Hurra! Känner mig dessutom speciell eftersom att jag var en av dom som fick höra det via sms före facebook-världen visste. Lina är underbar! Unnar dig allt gott!

1 kommentar:

  1. Tack än en gång! Jag blir så glad av alla gratulationer! Det är alldeles fantastiskt att ha vänner omkring sig som man kan glädjas tillsammans med!

    SvaraRadera