16 december 2012

Kaffekalas

Har varit full fläng hela helgen med program så gott som hela tiden.
Idag var iaf de vänner som hann förbi på kaffe och kaka. Så himla kul att få träffa tjejerna jag träffar allt för sällan! Dessutom fick jag presenter fast jag inte behövde något alls. Choklad, en vinflaska och så fyllde grabbarna på matförrådet med flingor, makaroner, köttbullar, skinka, maletkött, cider och så hade de köpt en mega stor förpackning med wc-papper. Jag har dom bästa vännerna!

Dessutom har jag den bästa killen. Idag är det 2,5år sedan jag och hjärtat blev vi. Puss på det!

Jobb om sju timmar igen då. Sista veckan före jullovet. Blir intressant att se om vikariatet fortsätter efter jul. Skulle ljuga om jag sade att det inte vore lite skönt med ledigt, sådär på riktigt en vecka eller två, men sen vill jag nog jobba igen. Men lite sorgligt är det nog att jag kanske inte ska tillbaka till förskolan. Har ju ändå varit där 3,5månader, nästan hela terminen.

John Blund ropar! Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar