17 december 2012

När är plötsligt?

Kvällspiggheten smög sig på mig igen. Borde verkligen gå och lägga mig där kring åtta nio när jag faktiskt är trött, efter det blir jag bara piggare och piggare.

Idag fick jag träffa tjejerna igen och imoron blir det tredje dagen på raken. Ibland har man det allt bra!
Ikväll har jag skrapat ungefär tusen skraplotter. Jag och hjärtat har fått för oss att vi ska vinna en hel massa pengar en vacker dag. I slutändan har vi väl dock lagt ut mer pengar än vi vinner. Fyra lotter gav vinst idag, samma summa som lotten kostade = en ny lott. Tog oss en timme vid ABC att skrapa oss igenom lotterna och byta ut när vi fick vinst.
Väntar med spänning på ett plötsligt-händer-det-ögonblick!

Fyra förskolejobbdagar kvar innan jullovet börjar. Tjolahopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar