01 april 2013

Galej

Påsken kom och gick. Var lite halvbitter över att inte jobba på påskafton (det är okej att kalla mig dum, men gillar man att jobba så gör man) men aftonen blev bra i alla fall. Traditionellt påsklamm på menyn i Fäboda och sedan ut på galej med Elin och Sarah.
Nu för tiden är jag dock världens sämsta kompis att fara på nattklubb med. Jag yrar iväg för mig själv och står ofta och hänger med de som jobbar eller någon annan kollega som inte jobbar. Har totalt tappat dansglädjen vilket egentligen stör mig något fruktansvärt.

Att ha en extra dag ledigt, idag måndag, har varit helt oslagbart! Så himla skönt! Blev en sväng ut igår för att träffa de som festar på söndagar, barpersonal alltså. Var riktigt trött, men det var skoj ändå!
Idag har Maria och hennes Freddi varit till Jakobstad och hälsat på. Awesomness!

Inkommande helg jobbar jag igen, plus att det är Activ Expo mässa, och följande helg har jag lite planer på att festa till det i Vasa tillsammans med Milena (där har jag i alla fall ingen i barpersonalen jag känner).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar