14 juni 2013

Murphy och hans jäkla lag.

Det tog mig länge men till sist kom jag på det. Anledningen till att det varit taskigt väder de två senaste veckorna (och troligtvis är det inkommande vecka också) är ju självklart på grund av att jag är ledig. Det var strålande solsken och sommarväder när det är som bäst så länge jag jobbade, vips när jag blev ledig blåste kalla vindar in och idag har det nästan känts som höstväder.
Ni som väntar på sommarvärmen, lugn bara lugn, en vecka till måste ni stå ut, sen kommer den för då börjar jag jobba igen!

Hade hoppats på en varm sommarnatt ikväll/inatt så vi kunnat ha takfest hos Janica, men eftersom det är som det är blir det innefest istället. Vackert så. Chips är inhandlat likaså morötter och från vår vinställning är det bara att välja och vraka.
Trevlig höstväders helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar