02 juni 2013

Sista minuten

Sista dagen i förskolan fick jag så mycket "Tack", kramar, blommor, choklad och "Trevlig sommar" att jag blev alldeles rörd. Tänk så underbara ungar och personal jag fick chansen att jobba med. Kunde nog inte ha önskat mig ett bättre jobbår!
Var, trots att jag för en tid inte trodde att det skulle vara det, vemodigt att slå igen dörren en sista gång vid Lagmans. Men allt kommer till ett slut, förr eller senare. Bara att tacka för sig och gå vidare!

Blir ett åttonde jobbskift på raken i natt och sen tamtadaa, sticker jag och Elin iväg på lite resa! Rätt länge har vi tänkt på att eventuellt resa iväg nånstans i början av juni, men vi har inte riktigt kommit oss för att planera, boka och fundera. Men, vet ni, när vi väl kommer igång, då går det undan. Reseplaneringskaffet vi hade idag resulterade i ett bokat hotell i Stockholm och en bokad båtresa tur-retur Helsingfors Stockholm.
Bara att hämta väska från mamma och pappas, packa, köpa tågbiljett och pussa hjärtat hejdå!

3 kommentarer:

  1. hei nina
    how are you
    are you single if you are single can we meet for kaffe tack

    SvaraRadera
  2. how old are you ?

    SvaraRadera
  3. I'am good man with kind honest heart and i like you so much sweet flower nina

    SvaraRadera