10 juli 2015

Lyckorus

Idag är jag lycklig. På sådär oförskämt bra humör utan anledning. Det är skit väder, åska och regn, jag måste packa och städa -  två hatsaker, jag borde tvätta kläder och annars bara vara duktig lägenhets ägare men ändå har jag glädje i magen.
Kanske är det för att mami och bror varit här på kaffe idag eller Gymnaestradan närmar sig med stormsteg eller för att det blir en visit till Tyskland nästa helg eller för att jag är nyfärgad i håret eller för att det blir middag i Fäboda ikväll eller för att.. ja, jag vet inte riktigt varför.

Men hej, nu ska jag sluta fördriva tiden med att titta på x3m:s live-tv, läsa ÖT, kolla Facebook och spela Wordfued och istället packa (hör och häpna, jag packar mer än några timmar före avfärd!).

Hoppla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar