18 juni 2011

E huvu dum får kroppi lid

Äter man dåligt och blandar mycket så mår man som jag gjorde inatt. Som jag sagt så många gånger: E huvu dum får kroppi lid. Nåja, efter en del vatten och ett par timmar sömn var jag på topp igen.
Nu känner jag mig dock en aning sliten igen, men sånt är livet.
Överlag var det en bra kväll igår! Massor med dans och trevliga mänskor. Kan bara inte misslyckas då. Hade inte alls tänkt mig ut till Melody, men det är iofs de kvällarna som oftast blir bäst. Spontana Melody-kvällar är oftast skojigare än planerade.

Så fort jag orkar ska jag hoppa på cykeln och cykla till stallet. Är sisådär två-tre veckor sedan jag red sist. Allt för länge sedan alltså.

Ikväll lär det ska bli en både lugnare och tidigare kväll än igår.
Jag börjar nog bli gammal.
Usch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar