15 juni 2011

trög i starten

Min dag var visserligen rätt trögstartad men när den väl kom igång så blev den välfylld.
Första programpunkten blev kaffe och blåbärspaj hos mormor och där efter följde kaffe på stan med Santti, klädprovning inför morgondagens modeshow, impulsshoppning av en kavaj, fortsättning av ordningsvaktskursen och sist lite tv-tittande med mor, far och hjärtat.

Eftersom att morgondagen också kommer vara rätt fullpackad borde jag ha somnat för länge sen, men istället för att sova har jag läst igenom den del av undervisningsmaterialet till ordningsvaktskursen som vi hittills gått igenom. Tycker verkligen att det är intressant! Varför har jag inte gått kursen tidigare? Är dock redan lite smånervös inför provet man ska skriva. Usch om jag inte klarar det.

Sall-kissen ligger bredvid mig och sover så sött, ska försöka ta exempel av henne och göra samma sak.

Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar