31 december 2011

20-talet

Före kvällen jobbshift hann jag och hjärtat en stund på 20-tals fest. Kalaskul att få klä upp sig med klänning och band i håret i äkta 20-tals stil!
Att sedan bli uppraggad av en 70isch-åring vid O'Leayrs var inte lika kalaskul. Han ville bjuda mig på drink, berättade att jag hade fin frisyr och t.o.m. bjöd med mig till Tammerfors för att fira nyår med honom. Tack och lov att jag ska jobba så jag hade orsak att inte följa med.. ja.. eller jag skulle nog inte åkt med iaf.
Om frisyr i 20-talsstil innebär att man blir uppraggad av gubbar i den åldern ska jag aldrig mer ha liknande frisyr.

Jobbade för övrigt vid Melody igen. Awesomeness! Sedan blev det efterfest med kollegerna som varit ute och stått på motsatt sida av bardisken. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar