26 december 2011

Negativ feber

Juldagen sägs vara en av de tuffaste jobbdagarna vid stadshotellets nattklubbar. Min kropp ser till att göra det extra tungt för mig genom att ladda upp med en dunderförkylning och stegring precis innan jobbet börjar. Awesome! Det var dock inte så mycket folk jag trodde. Hade nästan hoppats på ännu mer och ännu stressigare.. men, med tanke på hur mycket min nos rann, hur många gånger jag nös och hur min puls stegrade nu som då så var det nog helt okej att det inte var så massa folk.

Kom hem och trodde stegringen gått över till feber - 35.2°. Vad har min kropp för fel? Jag har oftare "för låg" temperatur än för hög nu för tiden.

Borde väl så småningom sova, men jag är löjligt pigg. Hjärtat och några andra skulle väl till abc efter jobbet idag igen, men eftersom att dom ändå bara pratar finska hade jag ingen lust att fara med. Ingen större vits att sitta där utan att förstå något..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar