14 december 2011

Oväntat besök

Känslan en hundradels sekund efter man gjort något riktigt korkat. Typ lagt ner fingret på flaskhalsen på den flaska som just agerat ljusstake och är brännhet. Några svordomar och minuter med fingret under vattenkran senare samt med en frusen jordgubbe fasttejpad på fingret växer brännblåsan i godan ro. Awesomeness.

Förra nattens sömnsaldo lämnade på ca 2h. Otroligt nog var jag knappt trött alls i skolan idag, gick väl på någonslags extra energi.
Kom hem, drichade en liten stund, sov en lite längre stund och vaknade just före det knackade på dörren. "Bah, vad är det för någon försäljare nu då?" var första tanken. Men nej, det var ingen försäljare, det var mor, far och hjärtat som kom och födelsedags-överraskade mig en dag i förskott. LYCKA! Fick present, saker hjärtat annars skulle haft med sig hit imorgon, prinssesbakelse och så fick jag koka kaffe.

Min kväll räddades definitivt av besöket! Ikväll/natt ska jag umgås med examensarbetet igen, nu ska det bli klart! Imorgon ska det printas ut, kopieras och skickas iväg! Puh, önska mig lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar