23 december 2011

Dygnsrytm

Jobbade förra natten. Första natten nere vid Melody. Gick väl helt ok, lite förvirrad är man på nytt ställe men det funka de. Skulle mer än gärna jobba där fler gånger. Gillar kunderna där bättre än där uppe.
Idag har jag och hjärtat sovit mest hela dagen, det blir så när man inte har förstånd att somna förrän vid åttasnåret på morgonen.
Skulle gärna ha jobbat även inatt. Jag trivs super bra med jobbet och eftersom att jag ändå ska jobba nästa natt kunde jag gjort det nu också! Det positiva med att jag inte jobbar är dock att jag hann med på min, Milenas och Toves traditionella dagen-före-jul-glögg (som iår av olika orsaker blev av två dagar före jul). Så fantastiskt skoj att igen få sätta sig ner, dricka glögg, snaska sötsaker och skvallra med tjejerna!

Är trötter men ändå säger min dygnsrytm åt mig att vara vaken. Förvirrande! Blir väl att smätt på en film i hopp om att få sova hela natten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar