15 mars 2012

Endorfiner

Jag är hemhemma och jag har varit på dansträningar. I två och en halv lyckliga timmar fick jag dansa igen! Hurra vad skoj det är! En del av koreografierna suger visserligen men det mattas av av dansglädjen!
Endorfiner rusar fortfarande genom kroppen och jag har ingen aning om hur jag ska få tag på sömn inatt.

Väskan är packad och imorgon efter skolan bär det av till bästaste bror i Åbo. Ska bli underbart att få träffa honom igen, se den älskade staden Åbo och så klart ser jag fram emot lördagens begivenheter. Fest med släkt och vänner i Åbo är alltid rätt och när det är något speciellt som firas är det ännu bättre.
Och självklart blir det en vända till Pargas till kusin, charmtrollet och nu även en till liten tjej. Längtar!

Hoppas verkligen inte mina förväntningar är för höga nu. Hatar att bli besviken.
Men oj så redo jag är för en hel helg i Åbo!


Och en annan bra sak imorgon - 90min massage väntar på mig. Ska bli så skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar