06 mars 2012

Vårkänslor

Istället för att sova så mycket jag borde ha gjort förra natten låg jag bredvid hjärtat och fnissade åt frågor om "sex och sånt" på folkhälsans hemsida. Om alla frågor där verkligen är seriöst ställda tycker jag verkligen synd om de som frågar!
Rubriker som "Redo för sex om man inte vågar visa sig naken?", "Alla mina kompisar har sex (tjej 13år)",  "Hur vet man om man är oskuld?", "Kan man tappa ollonet?" och "Är det ok att svälja sperma om jag vil vara en renodlad vegetarian?" får iaf mig att undra om jag ska skratta eller gråta.

På gymnastiken i skolan idag var vi utomhus, spelade elefantfotboll i gassande vårsol på en härligt grön plan. Att det far fejk-gräs är en bisak. Vårkänslorna sprutade, solglasögonen var på och jag blev hög på endorfiner, D-vitamin och vänskap.

Imrogon är det dags att skriva tent på armens muskler. Gabriels arm jag skulle öva på är i hjärtats bil, vilket i sig inte är en giltig orsak att läsa så lite som jag gjort. Nåja, vi kör en tidig väckning imorgon igen och lite sista-minuten-panik-pluggning.

He ska ga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar