16 mars 2012

Hej Åbo! Jag är tillbaka!

Efter en kort natt var gårdagen rätt tung, den blev dock bättre av att få helkroppsmassage, käka pizza med Maria och få träffa Milena!

Att tågresan mot Åbo började med en bussresa och att jag hamnade att sitta på golvet var kanske inte sådär jätte lajbans. Att jag skulle ha hamnat att vänta 40minuter på en buss från tågstationen till brors alternativt gå var inte heller så lajbans. Så det blev taxi. Plånboken gillade inte det men nacken skrek av lycka. Kom fram till brors och igen en gång börjar Åbo-livet.

Vaknade idag av att bror slängde en D-vitamin på mig sa "när tänkt du stiga upp? Äta den där! Jag lägger på radio nu!" Så var han hemma fem minuter till, stängde radion och stack iväg på jobb. Nåja, kom ju mig   iaf upp innan jag sovit bort hela dagen.
På dagsschemat idag finns hittills inget annat än frukost och shoppingdejt med Lina. Bra så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar