09 augusti 2010

7 dagar

Igår var en bra dag! Spenderade, mer eller mindre, hela dagen med V. Käkade McDonalds mat med hand familj, var två gånger ut och körde med bilgänget (A, CA och N), hälsade på C som är ute vid Pörkenäs, kollade fotbollsmatch vid O'learys, och bara var.

Inatt har jag sovit bättre än på länge. Blev visserligen armbågad, en gång inatt, så att jag vaknade till men för övrigt har jag sovit riktigt bra. Skönt! Men trots en rätt lång natt är jag trött och tror bestämt det blir att vila lite riktigt just. Blir en film och så visar det sig om jag somnar en stund eller inte. Högst troligt gör jag det.

Om en vecka och 2½h, lyfter flyget som tar mig till Bryssel. Skratta eller gråta?
Klart jag ser, till en viss del, fram emot att åka. Men nog är det lite väl få dagar kvar här. Usch. Panikar av att tänka på hur lite tid jag har kvar hemma innan jag åker.

Verklighetsflykt med film. Ja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar