15 augusti 2010

Packning vs. procrastiation

Kul kväll med tjejerna i Vasa igår! Jag och E bilade hem efter god mat, god tårta och gott sällskap. Bästaste E skjutsade mig sedan ut till Ådöbåthamn var V och hans far hämtade upp mig trots att vädret definitivt inte var det bästa att åka båt i. Awesome är dom! Fick sova en till natt på Mässkär med V var vi också spenderade hela förmiddagen och lite till av dagen.

Slutade gårkvällen med att angsta inför morgondagens resa och började dagen med att angsta. Men nog blir det väl bra i slutändan. Hoppas kan man ju alltid iaf.
Håller egentligen på att packa. Har hållit på med det de senaste timmarna men plötsligt finns det så mycket annat som är roligare..
Ska ännu hinna med några avsked idag, borde alltså packa klart. Men jag antar jag packar inatt.. brukar göra så.

Igår fick jag ett textmeddelande som fullkomligt gjorde min dag och säkert många dagar framöver.
"...men sköt om dej o fösök njuta av upplevelsen o tänk på allt den ger dej! Du e jättetuff som kastar dej in i okända saker bara sådär :) ja e grymt imponerad av dej nina!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar