03 augusti 2010

Är som det är

Har definitivt inte smält att jag åker till Bryssel om, nu mindre än, två veckor så det kommer jag inte kommentera desto mer.

Igår var jag på Zumba igen. Skoj! Hade verkligen tänkt stiga upp för att fara på morgonzumba idag men när klockan ringde var jag tröttare än någonsin och beslöt mig för att sova vidare tills V skulle upp och i jobb. Får bli Zumba på onsdag eller torsdag istället. När jag käkat frukost och sagt hejdå åt V somnade jag igen. Har mer eller mindre sovit bort hela dagen. Not my plan. Men nu är det som det är.
Borde byta kläder och göra något åt mitt hår eftersom att A plockar upp mig om sisådär 15min och så sticker vi till Kokkola på lite shopping. Har jag råd? Nej, inte alls. Men två nya Marwin toppar ska det iaf bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar