13 augusti 2010

Två fullsatta dagar

Innan onsdagen egentligen börjat hade jag blivit väckt av ett telefonsamtal till mig, två sms till mig, två telefonsamtal till V och av att en snubbe plingade på dörren. Annat jag gjorde på onsdagen var att kaffa med tjejerna, sova några timmar eftersom att jag käkat muskelavslappnande medicin för nacken och var sådär lagom avslappnad och trött, kaffa med L och... gjorde jag något annat?

Torsdagen var en nästan lika fullsatt dag med något att göra nästan hela tiden. Naprapat JH från förmiddagen, städa rummet (var lite rädd att vår damsugare skulle få nånslags allergisk reaktion, är inte helt säker på att den fått i sig så mycket damm på en och samma gång tidigare), träffa M och O vid Netti av och ann, springa på stan med mor i ex antal timmar, bila fram och tillbaka till Nykarleby, ett varv via Pörkenäs för att hälsa på C, kaffa och spela photoplay med Er (gosh vad vi äger på det), bara vara med V samt bila ett varv till Fäboda för att hämta en hårtork.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar