07 augusti 2010

Pussel

Mitt jag-kan-inte-somna-problem fortsatte inatt igen. Inatt underhöll jag mig med att ligga och lyssna på Vs andetag tills jag äntligen somnade. Efter en till kort natt är jag trött idag igen men har ändå tänkt orka träffa tjejerna ikväll. Blir väl ett par öl och om någon får för sig att dom vill dela en vinflaska med mig blir det nått sånt också.

Har ungefär tusen saker jag borde göra innan jag reser iväg, tusen saker jag vill göra men dagarna bara flyger förbi så jag vet inte hur jag ska hinna. Jag fortsätter irritera mig på mig själv för att jag hakar upp mig på småsaker. Jag försöker prioritera tiden och pussla så gått det går för att få så mycket som möjligt ut av dagarna och för att hinna träffa så många som möjligt och en del så ofta och länge som möjligt. Synd att jobbtider (andras alltså) andra möten och sånt ställer till med trubbel i mitt pusslande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar