26 april 2011

Bästaste sommarvärme, kom snart igen!

Jag har haft en bra dag! Solen bjöd på sommarvärme, jag tackade med att dra på bikinin och sätta mig i solstolen på verandan.
Bästaste Erica är hemma från Sveariket (dock på sjukledigt vilket ju inte är så skoj) och jag fick luncha med henne! Underbart med vänner som är precis lika nära trots att man inte setts på flera, flera månader.
Blev en tur till stallet ikväll. Hade tänkt skutta lite över ett eller två minihinder men eftersom att bästaste Elin och Bollen var på plats blev det lite fler och lite högre hinder. Fjollhästen var duktig med tanke på att hon inte hoppat riktiga hinder på sisådär två år. Trött och svettig blev hon, men det blev jag också!

Imorgon ska jag utöka mitt verksamhetsområde och lägga till ett till dagis på min lista över ställen var jag vikarierat. Jag ska till mammas dagis. Konstigt att jobba under samma tak som henne.
Har redan gjort ett försök till att få dejta John Blund men det gick inte så överdrivet bra. Ska se om jag med hjälp av lite ljudbok kan locka honom hitåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar