04 april 2011

Slut i luvan

Helgen har gått ut på att sälja Slush i 7h, stressbaka muffins (som lyckades trots att jag inte hade något recept) för att hjärtat skulle ha något att bjuda på när hans vänner kom på försenat födelsedagsfirande, firat hjärtat, sälja Slush i 7h till, plocka och städa undan allt från Tellushallen, dricka inflyttningskaffe hos Addi, hämta dom sista sakerna från Tellus och ja, så tror jag att jag hann äta och sova lite emellan varven i alla fall.
Inatt vet jag i alla fall att jag sov närmare 14h och oj, vad det behövdes!
Jag brukar, nu som då, drömma konstiga drömmar men det är sällan jag drömmer som jag gjort inatt. Blir nästan lite rädd för mej själv.

Idag hade jag tänkt börja plöja igenom finskauppgifterna, men det kan hända att det får vänta tills onsdagen (ska jobba imorgon).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar