02 april 2011

It's gonna be one hell of a mess.

Trots lite för få timmar med sömn inatt har jag varit relativt pigg hela dagen. Helt underbart, otroligt och fantastiskt vad dundermedicinen jag fick ordinerat åt mig igår hjälpte! Dock blev nosen min igen täppt mot kvällskvisten igen men en dundertablett senare så kändes det ändå helt okej.

Idag var min kära rektor + finskalärare för första gången villiga att hjälpa, samarbeta och göra det lättare för mig. I bästa fall blir jag faktiskt student i vår. Men jag ropar definitivt inte hej förrän jag är framme, över bäcken eller var jag nu ska vara.

Stora delar av dagen har gått ut på att hjälpa hjärtat med att beskära foton, fundera ut hur foton bäst hängs i en monter, hänga upp foton, sortera foton på datorn samt hämta saker härifrån och därifrån.

Kände att jag var värd ett glas rött när kvällen kom och jag äntligen fick sätta mig ner. Nu väntar sängen och förhoppningsvis så många timmar sömn som möjligt. Imorgon (och på söndag) ska alla komma och köpa Slush (fråga inte vad det är för jag vet inte) av mig på mässan samt besöka Enbacka Design's monter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar