26 september 2011

Oplanerad?

Bah, vad helgen går snabbt! Trodde helgen min var helt oplanerad (och näst intill så var den väl det) men jag har ändå gjort saker nästan hela tiden. Hann med allt från ost- och vinkväll, filmkväll, slökväll till att kaffa med Addi, kaffa med Mommi, samt rida, vara en sväng till Fäboda och så hade vi gravnedläggning av Fammo + middag med familjen vid Asian Garden.

Hurra för att börja en timme senare i skolan idag! Fick sova en natt till i Jeppis i och med det.
Dock hamnade jag att stiga upp tidigare än jag gör här i Vörå då vi börjar tidigare.. av någon anledning startade jag och min skjuts över 1½h före skoldagen började trots att det inte tar mer än 50min att komma hit. Säkert bra att  komma i tid.. men det finns ju gränser. Eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar