13 september 2011

Smink

Ibland får man (eller kanske bara jag) för mig att nu, nu är det läge att kleta på lite extra mycket smink. Bara så där för skoj skull.

Så nu sitter jag här, ensam i en lägenhet i Vörå, med en sminkning som skulle passa vilken bättre utekväll som helst. Måste säga att jag blev riktigt nöjd med min 4-olika-färgers-ögon-makeup plus en hel del annat. Och så har jag inte ens en kamera så jag kunde ta lite ego-bilder och föreviga konstverket. Min telefon fångar inte färger så överdrivet bra (läs: riktigt dåligt) och kameran på datorn...

Fast, alla vet vi ju att web-cams bilder fungerade en gång i tiden, så varför inte nu? Jag menar; hur många TreVanliga web-cam bilder finns det inte på datorn hemhemma?

2 kommentarer:

  1. Ååh TreVanliga bilder me webcammen! Jag blir så nostalgisk.. :)

    /röd randig

    SvaraRadera
  2. Haha! JA! Har otaliga vågar-int-visa-för-nån-bilder på oss hemma på stationära datorn. :D

    SvaraRadera