10 september 2011

Vin kan man ju iaf spara

Fredagen var fylld med bra saker.
Sluta tidigt från annars kort skoldag, se på film med hjärtat trots att han inte gillar filmen, få min massagebänk, få frågor om UWP och få berätta åt någon som verkligen är intresserad, få reda på att mitt kommande kusinbarn är en tjej (WOHO, äntligen en till tjej i vår Westerlundska klan!) och bara få vara med hjärtat.

Dagen är iaf till viss del som de flesta lördagar: lunch hos Enbackas och så en tur till stallet med mami. Jag och hjärtat köpte varsin vinflaska igår och planerade att dricka vin på Fillons veranda och sedan, troligtvis, bege oss ut. Såg riktigt mycket framemot det. När har jag och hjärtat haft möjlighet att festa tillsammans sist? Men blir det så? Nej. Blev frågad om jag kan ta betalt vid Melody ikväll. Jag har inte råd att säga nej, så det blev ja.
Nästa helg är jag inte hemma mer än max några timmar. Hjärtat, ses om två veckor. Suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar