01 september 2011

Träningsvärk

Jag borde verkligen sätta igång och träna.
Min kondition för tillfället är usel och jag har varit alldeles för lat hela sommaren!

Jag vet en som kommer ha träningsvärk imorgon! Me!
Muskeltestet på gympan i skolan idag var plågsamt. Fysiskt men snäppet på psykiskt också. Genom både högstadiet och gymnasiet låg jag alltid relativt bra till i liknande tester (jag vet, du tävlar bara med dig själv), jag var definitivt inte bäst men klarade mig rätt bra. Idag så tävlade jag mot (trots att man bara tävlar mot sig själv) två friidrottare, en som just kommit hem från militären, en fotbollsspelare och en ishockeyspelande brandman(/kvinna, så av 10st lämnar det inte så många kvar..
Gick ut på en lugn få-bort-mjölksyran-ur-benen-ihopp-om-mindre-träningsvärk-imorgon-promenad ikväll, men istället blev det rask promenad/joggingtur.

Mina ben är möra och orkeslösa. Bara att hoppas på att jag kommer mig upp ur sängen imorgon! Nåja, träningsvärk får en iaf att känna att man gjort något!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar