16 september 2011

Pensionärspoäng

Och så var en till dag förbi.
Det är fredag, klockan är strax över 11 och jag ligger redan under täcket. Pensionärspoäng!
Charmtrollet sov oroligt inatt (vilket gjorde att alla andra också sov dåligt) så för mig blev det inte många timmar sömn. Både han och jag var trötta men höll humöret uppe. Iaf tills mor hans kom hem, då blev han gnällig och småjobbig.

Saijas bror, som jag aldrig tidigare träffat, var här på middag idag. Alltid lika roligt att lyssna på när en finne försöker sig på engelska! Yees, yees, it's, it's quite good, yees. Nåja, creds för att han vågar prata iaf!

Imorgon kommer Mami hit en stund och sen far jag med henne till bror i Åbo. Så borde jag bestämma mig om det blir tågresa till Jeppis imorgon eller på söndag.  Svårt beslut jag har inför mig!

Nu film/ljudbok/nånting liknande tills John Blund kommer.
Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar