24 oktober 2011

Besök

Dagarna då Ronja var på besök kom och gick. Vi hann väl med det mesta man bör hinna med när man är i Jeppistrakten - Centrum, Skata, Fäboda, Korv Görans-kebab, Losten, Jaro-match, O'Learys, Stallet och memma-provsmakning.
Var tråkigt att när hon åker hem men det stämmer som hon sade: Eftersom att vi inte känt varann före vi reste och inte har full koll på varandra efter resan så räcker sisådär 3-4 dagar bra när man träffas igen, efter det har man inte jättemycket att prata om mer. Det är helt enkelt så det är.

På lördagsnatten, efter att jag skjutsat Ronja till tågstationen, jobbade jag ett par timmar. Mycket folk och rätt stressigt, men helt okej.

Söndagen till ära var jag löjligt trött. Red en timme och fick sedan skjuts till Vörå av mor och far. Orkade hålla mig upp till 9-tiden då jag kröp ner under täcket och somnade en timme senare. Skönt med lång natt!

Idag har jag haft besök två gånger här i min lilla skabb-lägenhet! Först var mor och mommi på kaffe och nu ikväll kom tre grabbar på besök! Därmed räknas dagen som en ovanligt bra dag!
Och så har jag äntligen fått en praktikplats idag!
Och så fyller, tjejen jag äntligen får träffa imorgon, år idag, Jenkki! Hurra!

1 kommentar:

  1. Jeij! :) Jag hör av mej när jag kommit hem från jobbet idag sen börjar vårt äventyr ;D

    Jenkki

    SvaraRadera