05 oktober 2011

Blixt och dunder

Sicket jäkla oväder det var förra natten. Blixtar som lös upp rummet, åskknallar som fick fönstren att skallra och regn som hamrade på tak och fönster.
Jag brukar gilla åskväder, tycka att de är lite småmysiga. Men igår var det nog lite ensamt här i sjuan när det  dundrade på utsidan.

Tog fram till lunchen i skolan innan jag vaknade till. Somnade på soffan i klassen under rasterna och halvsov mig igenom de första timmarna.
Väl hemma blev det powernap tills hjärtat ringde och väckte mig. Kvällen har gått ut på att betala räkningar och  googla "Ätstörningar" (inför ett skolarbete). Varför plågar mänskor sina kroppar så?

Dagens fråga är varför jag inte släpade mig till butiken idag när jag egentligen inte hade annat för mig. Nu måste jag dit imorgon när jag också ska hinna på aerobic.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar