30 oktober 2011

Förtjänar pengar när andra festar

Var extra skoj på jobbet inatt. Var mycket på gång och kö nästan hela tiden, vilket är lite konstigt eftersom att det inte var mer folk än tidigare kvällar jag jobbat. Hade den mest pratsamma och skojigaste portieren bredvid och jag är glad för att det var han som stod där hela kvällen!

Det jobbigaste ikväll var nog att det var olika priser till Melody och till Moody, så mycket extra huvudbry innan alla har rätt biljett och rätt stämpel. Att dessutom på min knappt existerande finska berätta åt folk att det kostar mer att gå upp till Moody eftersom att dom har blues-festival där är ett kapitel för sig. Dom flesta är dock vänliga och accepterar snällt mitt försök. Bara en som tittade halvtaskigt på mig och sade att jag skulle förklara på finska åt honom. Bah, som om det inte var det jag just gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar