29 oktober 2011

Inrutad

Mitt liv nu just är rätt inrutat och samma sak sker vecka för vecka. Jag gillar att ha någorlunda normal rutin på vardagen men tillika så saknar jag äventyr och spänning. Veckorna i Vörå är de samma och helgerna hemhemma är så gott som lika de också. Fredagen spenderar jag oftast med hjärtat eftersom att vi sällan har tid att ses på varken lördag eller söndag (har iaf varit så de senaste veckorna), lördagens timmar går åt att ha sovmorgon, rida, eventuellt umgås lite med hjärtat och så jobb, söndagarna sovs bort till stor del och sen är det avfärd mot Vörå igen.
Känns som om jag träffar för lite folk nuförtiden. Dom enda jag egentligen träffar är klassen, mor, far och hjärtat. Var är alla andra? Varför hör jag så sällan från andra? Varför vet jag inte vad som händer?

Anyway, ikväll har jag tappat bort min telefon, hittat den ute på gatan i regnet, druckit coca cola vid Moody var jag också lyssnade på The Cajunga som var riktigt bra ikväll! Synd att det kom så löjligt lite folk. Dom var definitivt värd en betydligt större folksamling än dom 60 (?) pers. som kom.

Nu outsourced och sen sömn.

2 kommentarer:

  1. kan bero på att de faktiskt int sker nå...eller så vet int ja heller om de. :/ Men vi måst råkis snaaaart!

    SvaraRadera
  2. Kan ju eventuellt vara så jo. :)
    Vi måst absolut träffa snart! F.o.m 7.11 så e ja hemhemma tre veckor så då sku vi ju kunna försök bok in en dejt!

    SvaraRadera