04 oktober 2011

Trots allt

Bra dag trots att jag tappade en av Iitala-skålarna, Fammo samlat åt mig, i golvet så den sprack, vi hade stavgång utomhus i regnet på jumppan, jag fortfarande har blåmärken sen nån trampade mig på fötterna i lördags och trots att jag råkade hälla i lite väl mycket citronpeppar i såsen jag kockade.
Glass och en säsong ANTM jag inte sett förr är bra för humöret!

Jag undrar över ett par saker. För det första om man är en supporter för ett lag, varför hejar man inte bara på sitt lag då, varför måste man hacka ner på motståndarlaget? Det är bara osportsligt och löjligt. För det andra undrar jag varför vissa inte tänker längre än vad näsan är lång och varför vissa (i detta fall samma person) stressar upp sig över minsta lilla sak. Ta't lilla lugna vetja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar