27 oktober 2011

Choko-massageolja

Efter två (speciellt en) intensiv dag känns det extra bra att oväntat få sluta en timme tidigare!

I tisdags, efter att jag käkat middag med Maria och gått husesyn hos Jenkki hoppade jag och J på tåget mot Åbo. Anlände till ett iskallt Åbo väntade på en buss som aldrig kom, traskade till Nicis, sov några timmar och traskade till Novia, var det var klädprovning.  Sminkades, fixades, käkade gratis lunch, fick på korsetten hörandes till första klänningen, väntade, tränade igenom programmet ett varv, körde modeshow på talang. Skoj! Käkade gratis buffé, rusade efter väskorna, spurtade från bilen till tåget, tågade till Vasa, sov några timmar och åkte till skolan och skrev en tent jag inte läst på alls. Sa jag intensivt?

Förutom tenten idag och att vi fick sluta tidigare hade vi ett löjligt tungt träningspass i simbassängen + att det bara var halva gruppen som masserade idag (as in jag gav min första 1½h massage. Tre delmassager på tre olika personer). Hej trötta muskler!
Avslutade massagen med att lukta på en Choko-massageolja jag länge spanat in i en av hyllorna. Istället för att bara lukta på den spillde jag såklart oljan över min jumper. Oljan luktade härsket och lukten fastnade både i jumpern och på mig. Jag luktar härsken Choko-massageolja. Urk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar