02 januari 2012

2011

Tänkte mig en sådan fånig lista över vad jag kommer ihåg av året som gått. Månad för månad.

Januari - Det är för länge sedan. Har verkligen inte en blek blå aning om någon enskild händelse som skulle ha inträffat i januari. Dock vet jag att det var löjligt kallt och att jag jobbade en hel del på dagis.
Februari - Jag, hjärtat och Ina hade photo shoot med Inas klänningar. Det var fastlastisdag, det var roligt, blåsigt och det var helvetiskt kallt. Jag var totalt genomfrusen och drog självklart på mig en ordentlig förkylning.
Mars - Hjärtat fyllde år och det firades med buller och bång.. eller något sådant. Tror att det var i mars som jag också stack iväg till Bryssel för att fylla på min dos av UWP-feelis. En vecka med uppies, gotta love it!
April - Bihåleinflammation och Activ Expo-mässa. Det är det enda jag minns från april.
Maj - Vappen och första maj firades med road trip till Åbo tillsammans med hjärtat, kusin Micki och hans Emma. Jag donerade en del av mitt blod för första gången, jag var på inträdesprov till Norvalla och (bäst av allt) jag var till Helsingfors var jag träffade Andy och Rick!
Juni - Sommaren kom och den första, och varmaste veckan Finland hade, stack jag och mami till Mallorca var det regnade. Dåligt planerat men skönt att komma bort en stund! Ett år tillsammans med hjärtat och midsommar - såndär bra saker som hör juni till.
Juli - Sommar, dagdriveri, en vecka på rippi i Pörkenäs (bra läger!), egen lägenhet i stan, jakobs dagar som i år betydde jobb men också lite modellande för Ina, samt lite jobb ute vid Mässkär. Bra sommar antar jag.
Augusti - Skolan började och jag blev, under veckorna, Vöråbo. Fammo lämnade det jordiska vilket självklart var tungt men också en enorm lättnad!
September - Skola, skola, skola, Veneziansk som jag firade med att sälja biljetter vid hotellet (skulle gärna gjort något annat men hade inte råd (i möjligheter) att säga nej.).
Oktober - Skola och skola igen. Kusin Axel i Esbo blev konfirmerad. Ronja, från Tyskland, hälsade på mig. Hurra för det!
November - Praktik, skola och jobb. Ja.. det var väl det.
December - Skola, examensarbetspanikskrivning, födelsedag, Stockholm, konsert, jobb, jobb, jul, jobb, nyår och så skulle jag allra helst ha jobbat ännu mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar