25 januari 2012

All-nighter, igen.

Kommer mig inte för att börja med dagens stora måste, vilket betyder att jag kommer hamna på en all-nighter i natt. Nåja, har ju visat sig förr att jag jobbar flitigast och bäst på natten så det ska väl gå alldeles fin fint.
För övrigt, så för det första borde jag få besök oftare - sällan är det så välstädat här i min lilla lägenhet som förrän nån är på väg hit.
För det andra så har jag gått omkring med glädje i magen idag bara för att jag vet att jag kommer få träffa hjärtat en dag tidigare än vanliga veckor (att jag åker bort över helgen är ju dock, just med tanke på honom inte så skoj. Men att åka till Åbo är jag sällan sen med att tacka nej till.)
Och för det tredje är BBC Sherlock Holmes-serie bland dom bästa serierna ever. Sjukt bra helt enkelt. Se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar