05 januari 2012

Vad som helst förutom muskler

Dagen då jag vaknade och steg upp tidigast vad jag gjort sen 15.12. Vad det tjänade till när jag ändå inte fick gjort det jag borde är ju sen en annan sak.
Procrastination vinner över mig igen och jag lägger ner allt för mycket tid på att facebooka, 9gaga, youtuba och powernapa. Dessutom betalar jag räkningar (som tydligen borde ha blivit betalda redan för en tid sedan. oops), tvättar kläder och städar. Allt för att slippa skolarbetet. Ja, och så planerar jag kvällen, funderar på dricka, outfit och budget. Viktiga saker!

Har också gjort dagens goda gärning idag och tog hjärtats kisse till veterinären eftersom ingen hos Enbackas var hemma. Kissen mår helt okej och förhoppningsvis riktigt bra efter en antibiotikakur. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar