17 januari 2012

Två onda ting

Vörå-livet är igång och jag somnade runt halv 7 igårkväll. Skulle ta en powernap för att orka läsa på prov men det gick som det gick, vilket, idag, ledde till att jag valde mellan två onda ting
1) Stanna hemma för att ha tid att läsa på prov och komma ikapp med andra uppgifter som jag inte haft ork med tidigare.
2) Fara till skolan och inte ha en chans på provet imorgon. Provet som behandlar det som kommer komma i examensarbete del II (vilket jag måste få godkänt i för att bli utexaminerad).
Jag valde det första alternativet. Skyllde på huvudvärk och möjligen migrän och satte igång och pluggade. Har faktiskt varit rätt duktig hittills idag, med undantag för en halvtimmes pussel-paus. Men lite paus måste man få ha! Som nu, när det är luchpaus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar