18 januari 2012

Sucker

När jag vakande idag kändes det inte som om tenten skulle gå bra men ändå helt okej. När jag fick tenten framför mig ändrades den känslan. Skriva underkänt prov även i denna skola, check!

Nu är det bestämt, jag och klasskompis Maria kommer tillbringa sportlovet uppe i Äkäs. Ränna en del och massera en del. Ska bli riktigt skoj att få ränna fler dagar i rad, har inte gjort det sedan jag gick i Base Camp. Dock har jag blivit en sån sucker att jag mest tycker det är jobbigt att vara extra mycket borta från hjärtat, 5 dagar i skolan räcker gott och väl. Som tur var får jag ta en vecka ledigt från tredje praktikperioden så då får jag ju vara hemhemma och träffa honom!

Är löjligt trött så efter att jag sprungit genom duschen ska jag lägga på en film att somna till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar