16 maj 2012

De e över nu

Wohoo! Utbildad massör, Nina, här hej!
Blev så lycklig över att jag blev godkänd att jag helt glömde bort att alla skulle träffa läraren innan vi fick åka iväg från skolan. Nåja, ringde honom och fick berättat för mig vad jag behövde veta.

Efter en heldag i Vasa med mat, kostym-/klänningsshopping, ardolds och fotbollsmatch är huvudet rätt trött. Men ingen tid att vila. Snart jobb! Hoppas på mer folk än senaste onsdag jag jobbade.

Ledigt från skolan ett par dagar, stockholmskryssning med klassen och så examensfest. Bra saker på kommande!

1 kommentar:

  1. Hej Nina,

    Vilken fin blogg du har! Har hört talas om Gilda Skolans utbildning för hud- och spaterapeuter? Utbildningen är på ett år där man lär sig allt om hudvård, kroppsvård, massage, makeup, spa, manikyr, pedikyr osv. Kika gärna in på vår hemsida www.gilda.se och läs mer om utbildningen.

    Med vänlig hälsning,
    Maria Lundin (marknadsansvarig Gilda Skolan)

    SvaraRadera