27 maj 2012

En hel jäkla evighets vecka

Trodde aldrig den här veckan skulle ta slut, men nu äntligen är söndagen här.
Känns som minst sju evigheter sedan hjärtat förde mig till busstationen löjligt tidigt i måndags.
Blev iaf ett studiebesök i Helsingfors, lite shopping där och en Stockholmskryssning med klassen. Under resan åt vi mest hela tiden. Frukostbuffé påväg till Helsingfors, middagsbuffé x2 och frukostbuffé x2 på båten och så lunchbuffé påväg hem. Mums!
I Stockholm dissade jag klassen och träffade Therese istället! Skönt att slippa shoppinghysterin och istället slå sig ner i kungsträdgården med en smootie och sedan på en restaurang med lite vin. På båten åt vi som sagt, drack några drinkar spelade charader och sov och under bussresan hem gick en stor del av tiden åt Pidro.

Kom hem på onsdagkväll, jobbade onsdagnatt, var till läkaren, städade på bmv och bakade muffins på torsdag, blev dimiterad från skolan på fredagen, samt hade kaffebjudning för nära och kära och besökte stadens nöjesmetropol på kvällen, igår sov, red och jobbade jag och idag försummar jag det finfina vädret med att vänta på att tvättmaskinen ska bli klar för andra gången idag.

Eventuellt blir det fotbollsmatch senare ikväll. Ska bara hitta någon som vill komma till Kokkola med mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar