31 maj 2012

En sån dag

Började dagen alldeles för sent och halva dagen var redan förbi innan jag steg upp. Sen blev lite det jobb. Faktiskt dagtid. Inventering vid hotellet, varje liten flaska med innehåll ska räknas. Och jag räknade, räknade om och räknade. Inte ens hälften är räknat. Nya tag imorgon!

Sen har jag städat, kockat och varit stressad. Tur för hjärtat att han inte varit hemma mycket idag så han inte behövde vara den som tog emot all stress och irritation. Tur också att vi har snabbt internet vilket gör att filmer kommer ner i ett hafs. Så när hjärtat kom hem med släptåg av dom vanlig vapendragarna kunde jag stänga in mig i sovrummet med film.
Dom får gärna vara här för dom är helt underbar, men att folk här som allra första saken på dagen och allra sista tär lite på nerverna må jag säga.

Nu ska jag sova så morgondagen inte förstörs av sömn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar