15 maj 2012

Dom

Verkar som om min blogg håller på att dö. Har helt enkelt inte haft lust eller ork att skriva nått de senaste dagarna. Största delen av tiden har spenderats med att vara i skolan, sova, och äta mig fet på glass och kex framför TVn.

En inflyttningsfest har vi dock hunnit med. Var inte jättemånga här men de som var här var ett riktigt blandat gäng. Skoj! Det var barndomskompisar, högstadiekompisar och jobbkompisar.

Idag hurrar jag lite. Sista dagen i skolan är över! Imorgon väntar ett sista utvärderingssamtal och domen om jag blir massör. Bara liiiite nervöst.
Förhoppningsvis klarar jag det så jag inte behöver vara världens mest ledsna person när jag, hjärtat och några till ska springa på stan i vasa och sedan se VPS-Jaro-match.

Min nacke är fortfarande sjuhelvetes sjuk vissa dagar och andra dagar bara sjuk. Snart får jag iaf fara till en läkare och få en dom därifrån.

Nu mera glass med kinuskisås och film!

2 kommentarer: