04 juni 2012

Galenskaper

Senaste natt var den natten jag skulle sova ut ordentligt. Planen ändrades dock en aning. Istället blev det smörgåskastning (såna platta stenar alltså) i Fäboda, ett practical joke, en utfärd till Kokkola, en flytt av ett trafikmärke, drive-in vid McDonalds i Kokkola, stöld av en tulpan i en park, också i Kokkola och en hel massa sjuka idéer som kanske är lika bra att de aldrig blev verklighet.
Nångång på morgonkvisten smög jag och hjärtat upp i trapphuset och in i lägenheten. Hejdå nattsömn, hej sommarlovsäventyr.

Denna dag började jag med lunch med Milena och Tove. Betydligt värre start på dagen kunde man haft! Fortsatten dagen med ridning, lite svarta pengar på massage, dansträningar och nu samlas krafter för en sista anstränging - duscha.

Jag är helt genomslut och hoppas på att igen föreslår nå galenskaper ikväll eftersom att jag har så svårt att säga nej till sånt. Sade just nej till ett Power Park-besök imorgon och det skär lite i hjärtat. Skulle så gärna åka med men vill inte utsätta min nacke för fläng hit och dit i berg-och-dal-banor, den har det jobbigt ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar