22 juli 2010

Fläng

Idag började jag dagen rätt sen men sen har allt suttit i ett och jag har flängt på hit och dit, men jag klagar inte! Jag gillar att ha mycket på gång, dessutom hinner man inte fundera på att man kanske är trött om man hela tiden har nått att göra.
Cyklade till stan med mor var vi tittade på brudklänningarna Ina hade sytt. Wow alltså! Jag stod och rös under så gott som hela visningen och jag kunde ha gråtit, så vackra var klänningarna! Sen blev det att träna inför morgondagens Marimekkovisning, dricka kaffe hos V, köra honom och hans vänner till Kållby, hjälpa Er lite i stallet, köra efter Jessica till stan och så hämta pojkarna, lyssna på The Cajunga i skolparken, dricka en öl vid Netti och så traska runt på gågatan med V och några andra.
Bra dag, bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar