05 juli 2010

Rensning

Hemma igen efter operationen. Snabb grej, tog ca. 20min men fy fan vad jag hade ångest under själva ingreppet. Lite lokalbedövning i ögonlocket och så ti ba på ba, vänd ögonlocket skär och härja lite och så klart. Hann knappt ut ur operationssalen innan! jag började skaka som ett asplöv, plötsligt blev jag jättesnurrig och så försvann hörseln. Läge att lägga sig ner på närmaste soffa en stund alltså.
Lokalbedövningen började släppa genast när vi var på väg hemåt. AJ! Trodde inte jag skulle stå ut. Hade ingen värkmedicin och det värkte så in i... Tack och lov försvann smärtan efter sisådär 45min.

Nu ser det ut som om jag skulle fått ett slag på ögat. Det är uppsvullet och blålila, ser inget på ögat men hoppas på att det snart blir bättre.

Dags att gå ut i solen och umgås lite med Ben & Jerry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar