14 juli 2010

Solskensdagar

Eftersom att vädret de senaste dagarna har varit helt superbra har jag hellre spenderat tid utomhus än framför datorn, där av blogguppehållet.
Finns nog inte så mycket att rapportera sedan jag senast skrev.. har hunnit vara ut till Mässkär två gånger, har, tillsammans med mamma, försökt sälja lite grejs på måndagstorget, har nästan fått värmeslag av att cykla till och från Fäboda i hettan, har simmat i Fäboda för första gången på två år och... ja, slöat i solen. Hurra för mig som äntligen börjar få lite färg.

Inatt åskade det. Hurra! Det gillas! Skulle det inte varit för en annons som skulle göras skulle det ha gillats ännu mer. Men jag klagar inte, hjälpte ju frivilligt till!
Idag är dagen man borde vara aktiv, typ gå ut och gå eller något. Grått och inte överdrivet varmt, tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar