01 juli 2010

Omoget

Istället för att tyst smyga upp till köket på andra våningen, för att sno några ärtskidor åt mig, slog jag foten sjukt hårt i en leksak som förde tillräckligt mycket oljud för att väcka både familjen här och grannarna. När jag väl var framme vid borde märkte jag att någon ställt undan ärtskidorna, antagligen i kylskåpet. Men eftersom att jag redan fört ett sådant oljud vågade jag inte öppna kylskåpet utan nöjde mig med att ta en banan. Nere i mitt upplysta rum igen insåg jag att jag fått tag på världens grönaste och omognaste banan. Kunde inte äta fanskapet heller. Suck. Nu är jag ju hungrig. Kompenserar med att käka en godis och dricka en knapp liter vatten.

Men detta gör inget, jag är lycklig ändå.
För att förhoppningsvis vara tillräckligt utvilad för att inte tappa bort ungen imorgon ska jag sova nu.
Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar